Thursday, April 30, 2009

Blog Aku

Lusa aku ada last paper, Qawai Tafsir. Killer papper tu, tapi xpala sekurang2nya aku dah break lama..lagi 2 hari jugakla aku akan menamatkan pembelajaran di Universiti Malaya.

Ada yang tanya, kenapa khilaf cinta, yerla sebenarnya ni lah tajuk untuk novel aku (perasan pulak),hehe...betul,aku dah mula tapi x dapat jugak nak habiskan..biarlah ia menjadi cita2 aku untuk buat juga novel pada satu hari nanti. mungkin sebaik Ramlee Awang Mursheed..ameenn...

Blog aku ini masih xdak identiti, ntahla..huhu...aku x seilmiah asqalani.blogspot.com dalam menghurai fakta ataupun membidas sesiapa.. aku juga x segarang ikhwan85.blogspot.com dalam menegakkan fakta melawan syiah musuh negara... ni tagline baru dia..

study dah nak habis, seronok bila pikir dah nak keje n xbest bila dah keje nanti xlehla bangun tido lewat dah.. banyak kenangan di uM ni, suka dan duka..bila ingat part happy, boleh jer tergelak sorang2.. bila part xhappy, ntah...no komen..
aku rasa, cukuplah untuk pengenalan blog aku ini..hehe...sementara aku akan fikir artikel untuk seterusnya..salam..

No comments:

Post a Comment